Professioneel, geduld en plezier komen samen tijdens de lessen.

Met veel plezier wekelijks gelest. Flexibel wat betreft tijden en een open en prettige houding van de instructeurs. Op sommige punten was ik wat angstig tijdens het lessen. Daar wisten de mannen goed mee om te gaan, soms door wat te pushen en soms met extra tips of door mij de ruimte te geven even alleen te proberen tijdens de AVB. Deze houding werkte voor mij goed. Alles in één keer gehaald!

Kunnen goed omgaan met hun leerlingen op de manier dat ze zelf nodig hebben. Zelf Leer ik het makkelijkst op een rustige manier, zo ook in 1 keer geslaagd, Top rijschool!

Roy gaf uitstekend les op een professionele maar ook grappige manier

Gezellige lessen, je leert veel en snel. Ik kan Roy zeker aanbevelen!

Een hele fijne rijschool

De brommer rijles was heel fijn. Er werd rustig en duidelijk lesgegeven. het was volkomen duidelijk wat van mij werd verwacht op het examen. Ik ben dan ook in één keer geslaagd. Robbie

Ik ben in 1 x geslaagd met theorie en praktijk en heb een geweldige tijd gehad en zal zeker aanraden om hier heen te gaan

top instructeurs! super gezellig & duidelijk in uitleg en heel geduldig. nogmaals dank aan Damian & Ruki voor de leuke lessen!

Vandaag in een x geslaagd bij mo!

Ik ben via vrienden bij rijschool de broers terecht gekomen, elk woordje wat ze er over hebben gezegd is niet gelogen. Top rijschool! Ik hou het kort.: professionele rijschool(echt een aanrader) Mvg lucas

Top rijschool! Enorm goeie begeleiding!

Leuke lessen, goeie begeleiding en uitleg! Als je wilt slagen kies dan voor Rijschool de Broers!

Gezellige rijlessen!!!!

Mijn ervaring bij rijschool de Broer kan ik niet anders omschrijven dan gezellig en leerzaam. Ze hebben een fijne manier van les geven en alles gaat gemakkelijk. 100% een aanrader. Ik wil ook Barlas heeeel erg bedanken voor de afgelopen maanden. De manier hoe Barlas omgaat met zijn leerlingen en voor iedereen geduld heeft is niks anders super! Nogmaals rijschool de Broers is een aanrader!

vriendelijke en proffesionele rijschool

In een keer door chihab mijn rijbewijs kunnen halen

leerzaam en productief maar vooralsnog gezellig

Tijdens de lessen werd er goed productief geleerd terwijl je ondertussen een gezellige tijd had waardoor je al snel zelfverzekerder in de auto zat. Er wordt op een fijne manier gewerkt met de filmpjes en de uitleg in de les waardoor alles heel overzichtelijk is.

Hele fijne ervaring

Ik heb les gekregen door instructeur die je dat werkelijk goed wil zetten, kijkt maar wat je goeie en minder goeie punten zijn en probeer daarin je verder te helpen. Geeft je advies en maakt een gezellig praatje met je. Hij gaat mee met jouw tempo, maar probeert je wel te pushen om aan te staan en je te motiveren.

Toplessen, flexibele planning en de juiste feedback voor een geslaagd resultaat!

Mijn motorrijbewijs behaald met Damian als instructeur en ik kan hem van harte aanbevelen! Zijn lessen waren top en hebben mij geholpen om met succes mijn rijbewijs te halen. Daarbij was Damian flexibel met de planning en gaf hij altijd de juiste feedback. Een geweldige ervaring en ik ben blij dat ik voor Damian heb gekozen.

Heel fijne lessen en top instructeurs!

Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald voor m’n motor en dat kwam echt door de goede lessen met Damian en Ruki! De communicatie was erg fijn en alles ging heel soepel en flexibel. Ook was hun enthousiasme echt aanstekelijk wat ook weer hielp met het leren van het rijden. Ik voelde me juist ook aangemoedigd om het goed te doen en niet op m’n vingers getikt als ik wel een fout maakte. Echt toppers en zeker een aanrader!

Ik had een aardige instructeur Amine die mij op me gemak stelde en alles rustig uitlegd. Ik heb een fijne tijd gehad.

Top instructeur die je alles goed en snel leert!

Goede rijschool die je in korte tijd klaarstoomt voor een examen. Hij kan je alles goed vertellen en wijst je tijdig op punten waar je allert op moet zijn.

fijne rijschool

Goede uitleg, fijne instructeur.

Zeer tevreden!

Hartelijk dank aan de rijschool! Vooral Khalid, mijn instructeur, die erg geduldig en objectief was in elk van de lessen. Bedankt!!

leuke rijschool

In een keer geslaagd voor mijn motor rijbewijs, Duidelijke maar ook gezellige lessen gereden bij Damian.

Great school, nice instructor and fast result

Khalid provides good tips in very calm, no stress manner. Had a lot of fun and passed very fast. Super happy i chose this school. Highly recommended!

Comfortable en goeie kennis

Tijdens de rijlessen bij Angela voelde ik me erg op mijn gemak. Angela heeft goeie kennis en ervaring die mij heeft geholpen om te slagen voor mijn rijbewijs.

Veel moeite

Salam aleikum, Ik ben vandaag heel blij, ik kan het niet verwoorden hoe ik me voel. Ik heb eerst bij een andere rijschool gereden, daar was ik niet tevreden mee. Toen heeft mijn vriendin mij geholpen om bij rijschool de Broers te gaan rijden. Ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt om bij rijschool de broers te gaan rijden. Ik heb samen met Barlas gereden, veel moeite en best gedaan samen met Barlas om mijn rijbewijs te gaan halen. Ik waardeer zijn moeite. Barlas is een hele goeie rijinstructeur, geduldig, vriendelijk en af en toe grappig. Barlas legt ook heel mooi uit hoe alles werkt. Barlas leefde mee met mijn gevoel, ik heb niet alleen mijn best gedaan maar Barlas heeft ook zijn best gedaan samen met mij!! Ik ben erg dankbaar dat ik dankzij Barlas hulp mijn rijbewijs heb gehaald. Voor de mensen die nog bezig zijn met zijn rijbewijs halen wens ik heel veel succes.

Heldere lessen die met plezier gegeven worden.

Amine is aardig en communicatief maar houdt de lessen ook serieus en duidelijk. Top instructeur.

Goede en leerzame lessen

Ik ben vandaag geslaagd! Dankzij Rafael! Ik heb leuke en leerzame lessen gehad. Fijne en geduldige rij instructeur!

Geduldig en meelevend

Via via ben ik beland bij rijschool de Broers. In de FlexPulse app wordt er duidelijk gecommuniceerd over je voortgang en afspraken. Mijn instructeur was Barlas. Barlas is erg geduldig en heeft het beste voor met zijn leerlingen. Met mijn examen wilde hij ook graag dat ik het haalde, erg meelevend.

Karel van Manderstraat 35

1813TX Alkmaar